Carian Di Blog Ini

Rabu, 13 Julai 2011

Rahsia Kekal Dara - Nenek Bongkar Petua

CONVENTRY: Seorang wanita berusia 103 tahun semalam mendedahkan rahsia panjang umur - kekal dara.

Gladys Gough berkata, dia tidak pernah tergerak untuk menjalinkan hubungan cinta.


Dia juga tidak menghisap rokok, minum arak atau mengambil ubat.


“Saya tidak pernah berkahwin atau mempunyai teman lelaki. Ia mungkin menyumbang kepada umur saya yang panjang. “Saya langsung tidak pedulikan lelaki. Saya sentiasa makan malam. Saya sentiasa memastikan saya makan secukupnya. “Lelaki tidak pernah menjadi sebahagian daripada hidup saya,” katanya.


Gladys yang berasal dari Conventry berkata, dia menghabiskan hidupnya dengan melancong ke seluruh dunia bersama adiknya, Edna yang mati pada 1996 ketika berusia 85 tahun.


Katanya: “Kami sering didekati oleh lelaki tetapi memilih untuk melancong dan berbual sesama kami.” - DM